קשרי לקוחות

בשנת 2018 התחדשנו במחלקה לקשרי לקוחות שתפקידה אחד: להגביר את שביעות הרצון של לקוחותינו, דיירים ובני משפחותיהם.

בראש המחלקה עומדת מנהלת קשרי לקוחות שמהווה כתובת ואוזן קשבת לדיירים ובני המשפחה, בכל תחום ובכל בקשה.

מנהלת קשרי לקוחות מחויבת לעשות כמיטב יכולתה על מנת להשיב לכל פנייה, בין אם מדובר בתלונה או בכל סיוע בכל תחום. היא תדאג להעביר כל בקשה המגיעה למחלקה לאיש הצוות הרלוונטי, לעקוב אחר הטיפול בה, לעודד יישום פתרונות ולוודא סיום טיפול לשביעות רצון הלקוח שפנה.

משרד קשרי לקוחות עומד לרשות הפונים בקומת הלובי בצמוד למשרד השרות הסוציאלי.

דיירים ובני משפחותיהם מוזמנים למשרד קשרי לקוחות לכוס קפה, חיוך ואוזן קשבת

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

בית אברהם, המרכז הגריאטרי של העדה היהודית הספרדית בחיפה